فیلم برداری با موبایل
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

برای ضبط باید از کدام دوربین موبایل استفاده کرد؛ دوربین اصلی)پشت( یا دوربین جلو؟ پیشنهاد من این است که از دوربین اصلی استفاده کنید. اگر نتوانستید دوربین جلو گزینه دوم شماست. کیفیت باالی فیلم ضبط شده ارتباط مستقیمی با کیفیت باالی موبایل تان دارد. اشاره کردیم که موبایل با کیفیت HD FULL انتخاب بسیار خوبی محسوب می شود. پس باید در بخش تنظیمات دوربین موبایل، گزینه کیفیت را روی HD FULL قرار دهید. همچنین از یک حافظه جانبی کمک بگیرید و مکان ذخیره فیلم را روی این حافظه انتخاب کنید.

با انتخاب حافظه جانبی دیگر نگران پرشدن سریع حافظه اصلی موبایل نخواهید شد. نگران کیفیت فیلم ضبط شده نباشید. چندین کارگردان هالیوودی با موبایل فیلم ساخته و در سینما نمایش داده پس شما اولین فرد نیستی

موبایل را روی سه پایه قرار دهید. میکروفن را در ورودی هدفن قرار دهید. مکان ایستادن تان را در کادر موبایل مشخص کنید. پیشنهاد من این است که در سمت راست کادر بایستید. تا در سمت مخالف بتوانید زیرنویس، تصاویر، فیلم یا لوگو را در مرحله تدوین اضافه کنید. همچنین فاصله باالی سر تا کادر را در حد مناسب تنظیم کنید. به این صورت که نباید فاصله بسیار زیاد باشد یا بسیار کم. دکمه ضبط فیلم را فشار دهید و شروع کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : فرشید
ت : دو شنبه 10 تير 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی